maandag 28 mei 2012

Lead 3, Monte Cervino

Alweer een tijdje terug was de derde Lead wedstrijd in Monte Cervino, dit was de laatste kwalificatie voor het NK (of je moet je nog via de climb-offs kwalificeren). Gezien ik er maar 2 had meegedaan en ze alledrie meetellen, besloot ik om maar effe keihard te gaan knallen deze wedstrijd.

De kwalificaties gingen goed en voelden sterk en zeker. Ik mocht als derde door naar de finale, hopen dat ik die plaats kan vasthouden!
1e kwali

2e kwali

Als derde doorgaan naar de finale betekende niet alleen lang wachten in de iso, maar ook hoge verwachtingen bij mijzelf. De finaleroute zag er echter niet zo tof uit met wat verdere passen en weinig voettreedjes om dingen op te lossen. Het was inderdaad al meteen springen naar de eerste greep, die gelukkig wel goed was. Toen een paar passen lekker kunnen maken (misschien valt de route toch nog mee...) om vervolgens te strandden bij een verre pas waar ik uiteindelijk zonder teveel te twijfelen naar een klein randje sprong. Deze hield ik niet en dat was het.
Niet verzuurt of zelfs maar moe...
finale


Uiteindelijk 7e geworden, niet goed genoeg om door te gaan naar het NK, dus dan maar proberen via de climb-offs!
Verder wel erg tevreden; de twee keer dat ik meedeed aan de volwassenen wedstrijden toch mooi in de finale gekomen en het klimmen voelde helemaal niet slecht. Last but not least was het ook nog eens super gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten