vrijdag 27 april 2012

Jeugd Lead 2

Alweer eventjes geleden was de 2e jeugd lead, ook deze wedstrijd was lekker dicht bij huis; Steep Part Den Haag.

De eerste kwalificatie was geen probleem (6b). De tweede (7a) zag er moeilijk en met verre passen uit, maar gelukkig viel dat ook wel mee. Ook getopt, helaas net ietsje buiten de tijd...

De finaleroute (7a+) zag er wel te doen uit. Ik klom lekker door tot 2 passen onder de top, waar ik naar een greep toe ging, dacht dat ik er wel bij zou kunnen kunnen maar dat was helaas niet het geval. Gelukkig goed genoeg voor de 2e plaats, maar voor mijn gevoel had ik de route wel kunnen toppen.


Zo in de meivakantie ga ik samen met Ronja en Sanne naar Orpierre toe, hopen op goed weer en dan maar kijken hoe de rots voelt! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten