dinsdag 15 februari 2011

RJK 2 en Jeugdboulder 1

Zondag 6 februari was de 2e kwalificatie van de ZHJK, in Steep Part Den Haag.De dag ervoor had ik nog best zwaar geklommen (7a+ en 7b)met TopCH en ik was dan ook erg benieuwd hoe het zondag zou gaan. Het inklimmen ging lekker, en ook de 6a en de 6b waren geen probleem. De 6c echter, had nog niemand uitgeklommen, ook niet van de jongens. Na goed ingelezen te hebben stapte ik de route in, en topte hem! Tsja... 6c is ook niet echt mijn limiet, maar toch :). De 7a liep niet zo heel erg lekker, maar uiteindelijk had ik mijn voorsprong op de Djoeke toch weer wat vergroot.

De week daarop; zondag de 13e, was de eerste jeugdboulder, in de Klimmuur Centraal. Ook nu weer had ik de dag daarvoor niet echt gespaard door een 7b+ uit te werken... Het boulderen ging dan ook niet zo lekker, maar het was wel erg gezellig om Eva, Liza, Ronja en alle andere weer eens te zien. Met nog een 5e plaats ging ik naar huis toe, eigenlijk 4e; want degene die 4e was geworden had nogal vals gespeeld door allerlei boulders in te vullen die ze eigenlijk niet getopt had... Tsja, hopelijk valt ze bij het NJK boulder keihard door de mand XD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten