zondag 25 april 2010

regio jeugd kampioenschap

Vandaag 3e kwalificatie van de Zuid-Hollandse regio jeugd klim kampioenschappen (...). Dit maal in de Klimmuur Den Haag; mijn thuishal.
De routes waren wel leuk, route 4 (6a) meer een 5c+, maar route 5 (6b) wel een echte 6b, met veel lekker kleine randjes en zeer technisch. Na die allebei getopt te hebben op naar route 6 (6c); een route door de overhang met goede grepen maar toch erg zwaar. Ik was dan ook al op de helft verzuurd, maar na een goede rust topte ik de route uiteindelijk toch :). In route 7 (7a) zaten allemaal erg verre passen, vooral na de 5e greep verzuurde helemaal doordat ik een greep met mijn verkeerde hand beet had. Uiteindelijk vloog ik er na de 11e greep uit.
Al met al was het weer eens erg gezellig, en heb ik lekker geklommen. Ik heb mijn eerste 6c getopt en heb heel wat leuke routes kunnen klimmen.
Routebouwers, Inge, Femke, Rosa, Tiba, Marjolein, Erik en nog een heleboel anderen: heel erg bedankt voor deze leuke dag weer eens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten