vrijdag 3 september 2010

school en andere sporten

Mijn leven is niet alleen maar klimmen, school en andere sporten horen er net zo goed bij!
Dus even een update hoe het daarmee allemaal gaat:

school
Het nieuwe schooljaar is weer begonnen, dus weer een nieuwe klas (3 vwo ipv 2 gym.), nieuwe mensies, nieuwe leraren, en weer veel huiswerk :(. Dit jaar begint ook de maatschappelijke stage; aan het eind van dit jaar moet ik minstens 30 uur vrijwilligerswerk hebben gedaan. Waarschijnlijk ga ik dan als eerst een tijdje bij de voedselbank werken, om de stage vervolgens door te zetten in de klimhal (Steep Part). tot zo ver school.

schaatsen
In de zomer zijn natuurlijk alle ijsbanen gesloten, dus schaatsen lukte niet. Gelukkig heeft de club waar ik schaats (www.stgv.nl) ook hele leuke en gezellige zomertrainingen waarin we gaan wielrennen, skeeleren en droogtrainen. Hieraan doe ik natuurlijk vrolijk mee, behalve met de droogtrainingen.

tennis
Tennis doe ik ook nog altijd, alhoewel het wel wat veel wordt van het goede... Dit is dan ook waarschijnlijk m'n laatste jaartje tennis. Het is nu ook minder leuk als je geen competitie speelt.

en toch nog wat klimmen
Donderdag weer eens lekker aardig wat geklommen; de 300 meter in 3 uurtjes heb ik in m'n zak :) Waaronder heel wat 6b's en ook een niet zo klein aantal 6a's. Veel routes deed ik 2x achter elkaar (vb: 2x 5a, 2x 6b, 2x 5c, alles achter elkaar). Met de lange duur gaat het dus steeds beter (net voor de herfstvakantie 500m?!)!

Wil je nog meer updates van dingen die ik doe?
Zet daarvan het ow maar bij "reacties".
Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten